piątek, 16 marca 2018

Troszkę zaklinam ...

Troszkę już tesknię, troszkę już bym popracowała i ciągle myślę że ten rok będzie lepszy ...czytaj spokojniejszy. 
Pomalutku zaczynam jakieś prace, czyszczę i zasypuję okorkami uprzednio wyprodukowanymi przez siebie . 

Niestety podczas tegorocznej zimy śnieg połamał mi gałęzie drzew, nie poddam się wyczyściłam i zostawiłam ...czekam. 
Stąd miałam tyle materiału do przemielenia ...
To już pierwsze mocne objawy wiosny ...więc zaklinamy i czekamy . Pozdrawiam 

7 komentarzy:

  1. A u mnie dzisiaj zawiało na biało i z zaplanowanych prac w ogrodzie chyba nic nie będzie... :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi ale już za parę dni będzie pieknie. Buziaczki

      Usuń
  2. Też tęsknię i zaklinam!!!ale u nas dzisiaj tak zimno że nosa z domu nie chce się wyściubić:))))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu kochana już niedługo będzie ciepło i pięknie ...

      Usuń
  3. Tęsknię i podziwiam pierwsze przebiśniegi ale jeszcze nic w ogrodzie nie robię. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc ...czekamy na konkretne promienie słoneczka :) . Pozdrawiam serdecznie

      Usuń