poniedziałek, 20 maja 2013

sobota i niedziela ogrodowa...

Ostatnie wolne dni spędzałam pracując w ogrodzie ( jak zwykle), cieszy mnie i ta praca i jej efekty...Ogród jest taki wdzięczny za starania.
Więc kolejno fasolka, buraczki, sałaty lodowa, rzymska i karbowana rosa.Bardzo lubię sałatkę z różnych odmian sałaty, poza tym czyż nie wygląda ona cudnie na grządkach. Same plusy :)
Jako że "zimna Zośka" minęła wysadziłam też pomidorki gruntowe i koktajlowe, dodam że z własnej rozsady.
Tych piękności nie mogę się doczekać, już marzy mi się placek z truskawkami, co wy na to :)
na koniec jeszcze mały widoczek z sadu, pierwsze brzoskwinie na mojej czteroletniej brzoskwince.
Pięknie jest...

4 komentarze:

  1. Oj bardzo kochasz swój ogród:)))nic dziwnego że odwdzięcza się pięknym plonem:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak,wegetacja zaczęła się na dobre,wszelkie życie rozwija się intensywnie.Truskawki okazale kwitną,sałata też pięknieje z dnia na dzień.Mam nadzieję że posiałaś i posadziłaś też kwiaty Magdo,chętnie zobaczę jak sobie radzą ewentualne siewki i sadzonki.Życzę nieustająco intensywnego wzrostu.Jak napisałaś sama,ogród docenia naszą pracę a my widzimy że ma to spory sens. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu i Paul dziękuję Wam za wpisy. Paul jak tylko będę się miała czym pochwalić pokażę jednoroczne. Dla mnie ogród i dom jest moją wielką miłością i wielką odskocznią.To piękny i jednocześnie trudny dla mnie czas, syn ma 16 lat i "lata" jak nakręcony. Nie w głowie mu siedzenie w domu i jest to zrozumiałe. Mąż zaś pracuje od 6 rano do 23, tą moją samotność zarabiam "piękną" pracą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Magdo,racja! I to co robisz jest piękne i czyń to dalej! nie ustawaj w wysiłkach a jak wspomniałaś,ogród niemal natychmiast reaguje na Twoją pracę.Znam 16-to latków uwielbiających ogrody ale może to "gatunek" niszowy :D Nie mniej wszystko spada na Twoje ręce,jak sądzę łatwo nie jest,jednak wszyscy widzimy że ogród pięknieje i niech ten proces trwa nadal czego Ci ogromnie życzę.Pozdrawiam serdecznie. :-)

    OdpowiedzUsuń