piątek, 8 maja 2015

długo mnie nie było...

W komentarzach pod ostatnim postem bardzo zdopingował mnie Paul,  za co bardzo dziękuję. Ostatnio jakoś tak "zaniedbuję " wiele spraw ważnych bardzo, jednak nie nadążam. Nie jest to wytłumaczenie... Jednak w ogrodzie pracuję dalej z wielką pasją :). Tylko on pozwala mi zachować równowagę ;)i pomaga zawsze. 
Magnolia Leonard Messel... już przekwitła ale wyglądała pięknie.
To już świeży zagonek żurawkowy...
 
Kolejna Magnolia ...nazwy nie znam nie zawiodła :).
 
Rododendron Helsinki zakwitł pierwszy i cieszy oczy...i duszę.
Nowe miejsce dla Dalii :) trawa wybrana,  pod każdą Dalię wykopany duży dół , wsypany przekompostowany  obornik, dobra ziemia. Mam nadzieję że kwiaty będą jak malowane. Pracy było na 7 godzin . Nie napiszę jak się potem czułam :).
Nowe nasadzenia. Niecierpek Sunpatiens Inpatiens. Na słońce i deszcz.
 
Wrzosy przycięte już puszczają świeże odrosty  .
Na dziś tyle dziękuję wszystkim zaglądającym  i dopingującym mnie.

12 komentarzy:

  1. Witam Magdalena, ale dobrze miec cie z powrotem na blogu.
    Zastanawiam sie co sie stalo ? Rozumiem ze zycie daje nam ludzie duzo pracy.
    Szczegolnie teraz, wiosna daje nam dodatkowe pracy ogrodnicze.
    To pyszni pieknie w twojim ogrodzie, ja koham magnolia, ale nie man sama . . .

    Zycze Ci wszystkiego najlepszego,/ Eva

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj z powrotem :) Mnie wciąga o tej porze ogród i też mnie mniej na blogu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też coraz częściej się łapię, że praca w ogrodzie daje mi napęd i sprawia, że czuję się naprawdę szczęśliwa. I powiem Ci, że to dla mnie (miłe) zaskoczenie. ;))
    Kwiaty na pewno będą jak malowane! :))
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo za tyle miłych i napędzających mnie pozytywnie słów....
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Jesteś, nie uciekaj Madziu, pokazuj nam Swoje królestwo [ a jest co podziwiać ], piękna ta wiosna , oj piękna ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też dawno nie było na blogu:))))dobrze że już wróciłyśmy:)))Twój ogród jest niesamowity:)))cudny po prostu:)))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. No witam,witam,kłaniam się nisko Madziu.Pięknie się zaczyna... rododendrony szaleją.Z daliami mam spore doświadczenie ale zapewniam Cie że prace okrutną którą wykonałaś to właśnie ruch w stronę niebawem pięknych zdrowych roślin a co za tym idzie także kwiatów.Będą znakomite,zobaczysz.A magnolie masz urocze z resztą to nie kokieteria a szczera prawda.Pozdrawiam ogromnie serdecznie Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu napisz co się dzieje u Ciebie bo zapomniałaś o blogu chyba? Jesteśmy ciekawi zmian w Twoim ogrodzie no i nowin oczywiście! Zachęcam Cie do publikacji dorobku tegorocznego.Pozdrawiam serdecznie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozdrawiam :) idzie jesień może będziemy mieć więcej czasu na neta? :)))) Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu witaj.Mam nadzieję że znajdziesz moment i pokażesz nam tegoroczny rozkwit Magnolii i innych roślin.Czy poczyniłaś już jakieś przygotowania do nowego sezonu? Odezwij się,pozdrawiam ciepło. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No Madziu wreszcie nam się objawiłaś!! Pokazuj nam te cuda niech się cieszą oczy,pozdrawiam serdecznie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego Madziu w dniu 8 marca!

    OdpowiedzUsuń